sobota, 9 kwietnia 2016

Haftowana zakładka

Witam serdecznie! Zgodnie z obietnicą dziś nie będzie kartek ;) Pokażę Wam natomiast zakładkę do książki, którą zrobiłam dla koleżanki. Kilka lat temu dostałam w prezencie zestaw materiałów do zrobienia takiej zakładki wraz ze wzorem. Projekt cierpliwie czekał na swoją kolej. Oto efekt mojej pracy (zdjęcie zrobione przed wyprasowaniem):


Dla osób zainteresowanych wykonaniem tego typu zakładki wyszukałam kilka ciekawych wzorów:

1. Celtyckie wzory
2. Abstrakcyjne wzory
3. Superheros 
4. Ptasie pióra 
5. Dużo wzorów  o różnej tematyce
6. Koty 
7. Z napisami oraz TUTU

 Mam nadzieję, że komuś te linki się przydadzą :)

Dziękuję za komentarze i pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Projekt miał dużo cierpliwości, ale dobrze, że się doczekał realizacji. Jest pięknie wykonany.Pozdrowienia od imienniczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zakładeczka, na pewno skorzystam nieraz z Twoich linków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zakładka, z pewnością się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. The embroidered bookmark featured in this blog is a delightful creation, perfect for adding a touch of elegance to your reading experience. For those looking to recreate this stunning piece, consider utilizing digitized embroidery by Absolute Digitizing. Their expertise ensures precise and intricate designs, bringing your embroidery projects to life with exceptional quality.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)