sobota, 23 kwietnia 2016

Be happy! :)

Witajcie Moi Kochani! Dziś pokażę Wam drewnianą skrzyneczkę jaką ostatnio zrobiłam. Bazę z surowego drewna kupiłam w sklepie a następnie ozdobiłam farbami akrylowymi i sharpie. Grafikę na wieko znalazłam na tej stronie. Zdjęcia zrobiłam jeszcze przed polakierowaniem.







To jedyne zdjęcie na którym jako tako widać, że na skrzydłach pszczoły jest srebrny brokat.


Do nas wreszcie zawitała wiosna, choć jest nadal dość zimno. Dopiero w zeszłym tygodniu odwiesiłam kurtkę zimową do szafy. A jak u Was? Pogoda też tak szaleje?

Dziękuję za miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie! :)

1 komentarz:

  1. U mnie tez pogoda w kratkę. Skrzyneczka wyszła Ci rewelacyjnie. Podoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)