sobota, 6 czerwca 2015

Grumpy Cat

Witam wszystkich serdecznie! :) Ostatnio pokazuję tylko moje prace z papieru, więc dzisiaj będzie lekka odmiana, a mianowicie haft krzyżykowy. Muszę przyznać, że po latach powróciłam do tej techniki rękodzieła i bardzo ją polubiłam. Myślę, że w przyszłości znajdziecie tu więcej tego typu prac. Obrazek powstał dla mojej przyjaciółki i ona jest autorką zdjęć. Niestety z powodu braku czasu  przed "sesją zdjęciową" haft został umieszczony w ramce bez wcześniejszego wyprasowania. Bohatera portretu chyba nie trzeba przedstawiać ;)



Wzór z ktorego korzystałam:


Znalazłam go na tej stronie - klik. Oryginalnie jest to wzór do wykonania bransoletki przyjaźni ale jak widzicie z powodzeniem może posłużyć do haftu krzyżykowego.

Czy u Was zawitało już lato? U mnie nadal temperatury koło 15 stopni i słońca jak na lekarstwo :( Co się dzieje z tą pogodą?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Haha, genialny wyszedł ten haft :D
    u mnie dzisiaj było z 30 stopni :) typowo letnia pogoda, ale jutro ma już być chłodniej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zatęskniłam za haftem, bo Twój mnie urzekł:)
    Co do pogody, wczoraj nad zalewem w mojej miejscowości było 34 stopnie w cieniu, woda cieplutka, ludzi - mnóstwo. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)