niedziela, 19 lutego 2012

Ogłaszam Candy rocznicowe!

Jak ten czas szybko leci!:) Dokładnie tydzień temu minął rok od napisania przeze mnie pierwszego posta na tym blogu. Z tej okazji ogłaszam Candy Rocznicowe.
Zasady udziału w zabawie:
- zostawić komentarz pod tym postem (tylko jeden na osobę)
- umieścić podlinkowaną informację o moim candy na swoim blogu (na pasku bocznym lub w poście - jeśli wybieracie post to proszę o linka do niego w komentarzu zgłoszeniowym)
- osoby nie posiadające bloga też mogą wziąć udział w zabawie, proszę tylko o podanie w komentarzu swojego adresu e-mail
- na zgłoszenia czekam do 17 marca włącznie, wyniki ogłoszę w dniu następnym
* Uwaga! Tylko osoby, które spełnią wszystkie powyższe zasady wezmą udział w losowaniu!

Banerek do pobrania:


A nagrodą są:
- magazyn Creativity wydanie z lipca zeszłego roku wraz z dodatkami (3 zestawy naklejek urodzinowych)
- magazyn Simply Cards & papercraft wydanie 91 (grudzień 2011) - niestety bez dodatków


- zestaw do wykonania kartek techniką decoupage
- zestaw metalicznych motyli
* wybaczcie kiepskie zdjęcia


- zestaw pasków papierów chusteczkowych
- kalendarzyk na rok 2012, złoty cienkopis, wycinanki, guziki, piankowe motyle i kwiaty (mat i brokat)


 W ramach podziękowania dla wszystkich osób które mnie odwiedzają, zostawiają miłe słowa i sprawają, że widzę sens w pokazywaniu tego co tworzę, przygotowałam dwie dodatkowe niespodzianki biżuteryjne (w kolorach wybranych przez szczęśliwców). Pierwsza powędruje do osoby wylosowanej wśród Obserwatorów mojego bloga (Obserwatorów chętnych na dodatkowe cukierasy proszę o pozostawienie drugiego komentarza pod tym postem). Druga niespodzianka powędruje do osoby, która pozostawiła najwięcej komentarzy na moim blogu.

Serdecznie wszystkich zapraszam do wzięcia udziału w zabawie i pozdrawiam! :)

84 komentarze:

  1. czyżbym była pierwsza? super:) kolejnych lat prowadzenia bloga:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się chętnie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A obserwuję od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzecznie staję w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu:)
    i przy okazji zapraszam też do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się po raz pierwszy - jako zabanerowany uczestnik candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się po raz drugi - jako nałogowy obserwator. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ustawiam sie w kolejce do losowania, banerek umieściłam w zakładce. Pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam! zgłaszam się na candy. pozdrawiam i...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się - może mi się uda?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również skromniutko w kolejeczce sobie siupnę i poczekam na ... losowanie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. witam:) i ja chętnie zapiszę się na Twoje cukierasy:):)
    Pozdrawiam niebiesko i zapraszam do mnie na rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się skuszę.. czekam cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze jestem ciekawa co w tych magazynach piszą, zgłaszam się :)
    info w pasku bocznym
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się po słodkości:)
    pozdrawiam serdecznie,
    scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się oczywiście (: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I drugi raz!
    http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja sie zapisuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisuję się i ja:) Z chęcią bym przejrzała gazetki:) Pozdrawiam serdecznie i gratulacje z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję w kolejce po słodkości =) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się na Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I z przyjemnością się dołączę do tej kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pooglądałam i z przyjemnością przycupnę tu w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy. Oby tak dalej.
    Zgłaszam się do Candy.
    http://poleszanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy, mnie jeszcze dużo brakuje. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.Piękne prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ponieważ powiększyłam grono Twoich obserwatorów wpisałam się raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  29. z przyjemnością zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i drugi komentarz jako, że jestem obserwatorką :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez staję w kolejce i serdecznie zapraszam do siebie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. witam i gratuluje rocznicy:)a takze chetnie zapisuje sie na losowanie:) ohalambiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję! i chętnie dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja dołączę do koleżanek, bo przydasie kuszą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj, raczej nie biorę udziału w candy, ale gazetki mnie skusiły:D no więc staję w kolejce:D Gratuluję rocznicy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję rocznicy i grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję rocznicy i staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję serdecznie! Życzę mnóstwo kolejnych inspiracji do dalszego blogowania i oczywiście staję chętnie w kolejeczce po candy;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. i jako obserwator również:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Drugi komentarz już jako obserwator :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Przydatne rzeczy do kartek... Super! Po takie coś chętnie się ustawię i poczekam ;)
    emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią dołączam do zabawy, tym bardziej, że mam słabość do gazetek o scrapowej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I jako nowa obserwatorka dopisuję się po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo chętnie zgłoszę się do zabawy.... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  47. sto lat z okazji roczku! i życzę kolejnych lat szalonego blogowania :). Na słodkości chętnie się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. kolejnych tworczych lat !!! na twoje candy chetnie sie zapisze.
    http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja z miłą chęcią stanę w tej długaśnej kolejce :) http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłasza się http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Oby szczęście mi pomogło w wygraniu tych piękności!
    http://connie-converse.blogspot.com/
    ps.Naj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. No to ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też się ustawiam,trochę się zagapiłam

    OdpowiedzUsuń
  54. to i ja w kolejce się grzecznie ustawię :)
    urocze cukierasy !
    pozdrawiam cieplutko :))0

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że też będę mogła świętować swoje rocznnice
    do zabawy zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  56. I z przyjemnością poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja też dołaczam :)
    www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. i oczywiście jako obserwator również :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z chęcią wezmę udział w zabawie jak i zapraszam na moje candy;)
    http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ale słodkości :D zgłaszam się
    zapraszam do mnie www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję i chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. I jeszcze raz ja - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja dopisuję się w kolejkę po cudności ...mam nadzieję że jeszcze się załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  64. aha, zapomniałąm dodać że także obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Przyznaję się bez bicia, że obserwuję dopiero od dzisiaj (choć bywałam już tu wcześniej), więc możesz mnie pominąć w dodatkowym losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  67. This is a website that sells natural dog food. Not only can you buy it here, but you can also buy discount pet supplies and reward your pet for good behavior. Your pet will be happy to cuddle with you.Not only is there natural balance dog food,there are dry dog food to choose from,and you can definitely buy the best and most suitable pet prescription for your pet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)