wtorek, 18 października 2011

Jesienne inspiracje

Dzisiaj kilka jesiennych inspiracji znalezionych w sieci. Wzory te posiadam już od dłuższego czasu i niestety nie pamiętam skąd pochodzą. Jeśli ktoś zna źródła proszę o pomoc.

Firaneczka:

Serwetki:





Niestety nie miałam okazji skorzystać jeszcze z tych wzorów :( Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się zrobić chociaż firaneczkę...ehhh. Jeśli ktoś z nich skorzysta niech się pochwali ukończoną pracą ;)

Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze pod poprzednimi postami!:)

2 komentarze:

  1. Te białe to bym se zrobiła, choć mi trochę ciężko się połapać w tych wzorach. No bo ja ogólnie "niewzorowa" jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem robić na szydełku,ale podziwiam wytwory innych!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)