czwartek, 17 lutego 2011

Notesy

Notesy te powstały jakiś czas temu, ale prezentacji doczekały się dopiero teraz.



Okładka została wykonana z filcu. Elementy połączyłam wełną "fancy yarn" (niestety nie znam polskiego odpowiednika nazwy). Wykańczanie nią jest dość mozolne, ale otrzymuje się ciekawy efekt. Polecam. Motyw ozdobny i napis wykonałam na piance farbami 3D do tkanin. Wzór kota zaczerpnęłam z pieczątki.


Okładka wykonana na szydełku. Wewnętrzne elementy są z filcu, ponieważ wełna którą użyłam okazała się za gruba i okładka za bardzo odstawała. Dla zainteresowanych wzór haftu.

3 komentarze:

  1. Śliczne notesiki, mam taki. Jest oryginalny. Świetny na prezent:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z kotem jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne notesiki, a ten z kotem jest fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłych słów:)